Handelsvilkår

CVR-nummer: 33 61 26 80

Etableringsår: 1973

Sådan handler du hos os

For at tilmelde dig et hold på Kølvrå Svømmeklubs hjemmeside skal du igennem nogle trin

1. Start med at oprette en bruger ved at trykke på knappen "opret profil" til venstre på siden. Udfyld de nødvendige oplysninger.

HUSK hvis du skal tilmelde dit barn skal du oprette profilen i barnet navn og ikke dit eget!

2. Hvis du i forvejen er medlem så log ind med dit selvvalgte brugernavn og password

3. Gå ind under punktet "Holdoversigt" og orienter dig om hvilket hold du gerne vil tilmelde dig eller dit barn.

4. Tilmelding af hold foregår under punktet "Holdtilmelding".

5. For at tilmelde dig holdet så tryk på holdets pris

6. Accepter klubbens betingelser og tryk "betal her."

7. Indtast dine kort-oplysninger under det SSL-sikrede betalingsmodul

8. Du har nu tilmeldt dig selv eller dit barn til undervisning i Kølvrå Svømmeklub, forsat god dag!

Kvittering

En kvittering bliver sendt til den selvoplyste mailadresse umiddelbart efter at du har godkendt betalingen.

Persondatapolitik:

Dine oplysninger - navn, adresse og e-mail - som du overgiver til Kølvrå Svømmeklub vil ikke blive solgt, videregivet eller benyttet af tredje part. Det er muligt at tilmelde sig et nyhedsbrev ligesom det er muligt at framelde sig dette under ens egen profil.
Det er som udgangspunkt brugerens eget ansvar, at opdatere sine oplysninger så som kontaktinformationer osv.

Kølvrå Svømmeklub kan ikke gøres ansvarlig hvis informationer ikke har nået brugere fordi de ikke har opdateret deres kontakt oplysninger.

Som registreret hos Kølvrå Svømmeklub har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Kølvrå Svømmeklub via e-mail.
Din betaling bliver beskyttet af secure.quickpay.dk
Der benyttes en 256-bit kryptering og TLS 1.0
Forbindelsen er krypteret ved hjælp af CAMELLIA_256_CBC med SHA1 til meddelelses godkendelse og DHE_RSA som hovedudvekslingsmekanisme.

Betaling:

Alle vores priser er uden moms, da vi er en forening. Dansk kroner (DKK) benyttes som valuta i shoppen.

Du kan betale med alle typer kort. Hvis du betaler med Dankort eller kreditkort, skal du blot indtaste dit kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre ved bestillingen af varen. Bekræftelse af køb sker i form af en kvittering, som bliver sendt til din mail adresse.

Refundering af kontingent

Ønsker du at annullere dit kontingent, skal du skrive en e-mail til kasserer@kolvrasvommeklub.dk med oplysning om, at du ønsker at annullere. Du vil herefter blive kontaktet af Kølvrå Svømmeklub. Dette skal senest ske efter 2 lektioner hvilket oftest vil være efter 14 dage. Såfremt at ferier, helligdage eller aflyste lektioner interferer med lektionerne gælder det stadig at annulleringen senest kan finde sted efter 2 lektioner.

Aflysning af hold

Såfremt et hold ikke opnår en, af Kølvrå Svømmeklub estimeret størrelse, kan holdet blive afviklet. Sker dette har du ret til enten at få en forflyttelse til et lignende hold, såfremt der er ledige pladser og ingen venteliste til dette, eller få refunderet dit fulde kontingent uanset hvor sent på sæsonen dette måtte være.

E-markedsføring:

Kølvrå Svømmeklub sender ikke uopfordret reklame til dig. Du vil således kun modtage e-mails der har med dit køb at gøre, såsom ordrebekræftelse, kvittering eller hvis du henvender dig til os med evt. forespørgsler.
Desuden har Kølvrå Svømmeklub også muligheden for at sende dig nyhedsbreve.
Under ens profil kan man tilkendegive hvorvidt man ønsker at modtage disse nyhedsbreve.